photo 5998935471666873484 y

چهاردهمین نمايشگاه اصفهان پلاست (نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، لاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته)، از 26 تا 29 خرداد 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان آغاز به کار خواهد کرد. خرسندیم اعلام کنیم که نکو بهینه ماشین (NBM) در غرفه شماره 204 واقع در سالن امیرکبیر، میزبان بازدیدکنندگان گرامی این نمایشگاه خواهد بود.

شهر اصفهان به عنوان یک قطب صنعتی، میزبان تعداد پر شماری از کارخانه‌ها و صنایع تولیدی است از این رو اصفهان پلاست 1403 یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی و تجاری در حوزه پلاستیک کشور به شمار می‌رود. نکو بهینه ماشین مجموعه‌ای از محصولات خود از جمله دستگاه‌های تزریق پلاستیک یونیورسال سروو-هیدرولیک و لوازم جانبی تخصصی را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت. هدف ما از این حضور، گسترش تعامل با مشتریان و ایجاد فرصت‌های جدید همکاری با فعالان صنعت پلاستیک است.

نمایشگاه اصفهان پلاست 1403

نکو بهینه ماشین که به عنوان تامین‌کننده معتبر ماشین‌های صنعت پلاستیک، دارای متنوع‌ترین سبد محصولات تخصصی در حوزه‌های گوناگون صنعتی است. کارشناسان ما، در زمینه انواع دستگاه‌های تزریق پلاستیک، دستگاه‌های قالب گیری بادی، تجهیزات اتوماسیون، لوازم جانبی، دستگاه‌های کارکرده (دست دوم) و تامین قطعات یدکی آماده پاسخگویی به بازدیدکنندگان محترم هستند.

از شما فعالان و علاقه‌مندان صنعت پلاستیک دعوت می‌کنیم تا در بازدید از نمایشگاه اصفهان پلاست، میهمان غرفه NBM باشید و با محصولات و خدمات ویژه ما آشنا بیشتر شوید. صمیمانه مشتاق دیدار شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *